Service staat op nummer één
Bij ons staat service op nummer één. We voelen ons betrokken bij de klanten en vinden een goede relatie belangrijk. Een storing of defect moet snel verholpen worden. Wij werken dan ook alleen met goed opgeleide, gecertificeerde technici met hart voor tandheelkunde. Door regelmatige bijscholing zijn ze op de hoogte van technische ontwikkelingen van al onze producten.
Rik Loeters – hoofd technische dienst
Snel en flexibel door digitale aansturing
‘All Dent realiseert de inrichting van praktijken, van concept tot realisatie. Maar, bij de oplevering houdt het wat ons betreft zeker niet op. Met onze sterke technische dienst en focus op service gaan wij relaties aan voor een lange termijn. Een voorbeeld van onze service is dat wij om 7.30 uur telefonisch bereikbaar zijn voor praktijken. Op dit tijdstip starten praktijken op. Wanneer zij bellen met een probleem kunnen wij het schema van onze technische dienst nog wijzigen. Ook tussen de middag zijn wij juist aan de telefoon goed bezet. Monteurs worden digitaal aangestuurd en hebben onderdelen in de auto waardoor we snelheid, flexibiliteit en continuïteit kunnen garanderen’.
Onderhoud
U moet kunnen vertrouwen op de tandartsapparatuur in uw praktijk. Goed en regelmatig onderhoud voorkomt storing voor een groot deel. Om die reden hanteren wij een strakke planning en zijn onze monteurs iedere dag aan het werk in praktijken verspreid over het land.
Digitaal volgsysteem – direct hulp bij storing
Zelfs bij goed onderhouden apparatuur kan storing voorkoming. Patiënten kunt u uiteraard niet laten wachten. Met ons digitale volgsysteem kunnen onze monteurs snel schakelen. Wij plannen digitaal en de auto’s van de monteurs zijn voorzien van onderdelen. Dit zorgt voor flexibiliteit. Wanneer een praktijk storing heeft, kunnen we het schema van de monteurs direct wijzigen. Op deze manier bent u gegarandeerd van continuïteit.
Bruikleensysteem bij reparaties
Het kan voorkomen dat we een product niet ter plekke kunnen repareren. U kunt het product dan ter reparatie naar ons opsturen. Onze technische dienst onderzoekt het product en geeft u vervolgens duidelijkheid over het probleem, reparatiemogelijkheden en eventuele kosten. Na goedkeuring van de eventuele offerte voor de reparatie, bezorgen we uw gerepareerde product weer zo spoedig mogelijk. Valt uw product nog in de garantieperiode, dan sturen we het terug naar de fabrikant.
Kunt u uw product eigenlijk niet missen? Geen probleem. U kunt gebruik maken van ons bruikleensysteem.